۱۳۸۹/۴/۱۴

تعبیرِ خوابم آرزوست....

۱ نظر:

ناشناس گفت...

تعبیر خوابم برا تو :
من که طرف قرارداد 6 تا بانک ایرانم
..
من که بیشتر از 30 40 تا فروشگاه اینترنتی دارم .....
..
من که یه روز باسه خوردن یه بستنی فالوده فکر می کردم !

من که شاید الان تنها مشکلم سربازیه


من که کلی آدم الکی و دولکی دورم هست

من که خونه دارم و حتی فامیل نمی دونن

من که ماشین اجاره ای ور میدارم

من که همه کارم با اینترنته

من که همیشه به همه کمک کردم و الان کلی دلسوزو فلان هست برام

چرا هنوز دوست دارم

حتی اینکه چراشو پیدا نمی کنم

نمی دونم عشق که دیگه نیست ..چرا فقط میخوام باهات باشم ... و ازت متنفرم!!!
هم تو نمی فهمی
هم بدبختی من از اول این بود که تو خیلی اجتماعی بودی

بعد من چیکا کنم که تو یا یهو ساکت بودی ..یا نبودی ...یا ...

بعد وقتی منو با حقارت پشتخط میزاشتی

.. یه حسه تنفر و عشق

هر روز میام بلاگت به امید یه چیزه تازه معمولی ..

که حتی به دردم نمیخوره !!!!

,و وقتی از دید کسی ساده ای! یا احمق ..یا کسی که تغییراتو نمی فهمه

از نظر کسی یه مرز توی هوایی یا چیزی مثه این ..

حسه بدیه تنهایی تو عین شلوغی

و چرا هر روزمیام ایجا ؟

و چرا تو اصلا باید فرق داشته باشی بابقیه در حالی که نداری ...

و چرا باید تحملت کرد وقتی وقت باسه چیزای بهتر هست ..

و چرا من تو زندگی یه اسم با خودم یدک میکشم ..
فقطم خوومو خسته میکنم

.آره به خودم ربط داره ///

اینا مزخرفه باسه خوننده ..
و..
لعنت به تو